
Balticom


Nosaukums/vārds, uzvārds | Vienotais reģistrācijas Nr./personas kods | Juridiskā adrese | Pārstāvis (rīkojas līdzēja vārdā un interesēs) | Turpmāk tekstā saukts | ||
Amats | Vārds, uzvārds | Rīkojas saskaņā ar | ||||
SIA Anadana | LV 40103305850 | Straupes 5, k-3, Rīga LV-1073 | valdes loceklis | Dmitrijs Smirnovs | Statutiem | Operators |
Klients |
Nosaukums/vārds, uzvārds | Vienotais reģistrācijas Nr./personas kods | Juridiskā adrese | Pārstāvis (rīkojas līdzēja vārdā un interesēs) | Turpmāk tekstā saukts | ||
Amats (tikai jur. personam) | Vārds, uzvārds | Rīkojas saskaņā ar (tikai jur.personam) | ||||
SIA Anadana | LV 40103305850 | Straupes 5, k-3, Rīga LV-1073 | valdes loceklis | Dmitrijs | Smirnovs | Operators |
Klients |
LīgumsVisas Pušu savstarpējās vienošanās, šī līguma pamatteksts un visu Neatņemamo sastāvdaļu kopums, kas veido Pušu pilnīgu vienošanos attiecībā uz šajā līgumā noteikto līguma priekšmetu.
PakalpojumiVisas Pušu savstarpējās vienošanās, šī līguma pamatteksts un visu Neatņemamo sastāvdaļu kopums, kas veido Pušu pilnīgu vienošanos attiecībā uz šajā līgumā noteikto līguma priekšmetu.
LīgumcenaJebkura veida atlīdzība par Pakalpojumiem, kas ir aprēķināta saskaņā ar šo Līgumu un ir noteikta šī Līguma pielikumos.
Līguma pielikumsLīguma pielikumi un/vai papildinājumi un/vai grozījumi un/vai vienošanās, kuri tiek noformēti elektroniski, apstiprinot ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību un ir derīgi bez paraksta. un ir spēkā no to abu Pušu apstiprināšanas brīža un ir šī Līguma neatņemama sastāvdaļa.
2.1Pušu tiesības, pienākumus, atbildību nosaka šī Līguma noteikumi.
2.2Līguma noteikumi ir saistoši Pušu Tiesībpārņēmējiem. Pie tam, piedāvātās garantijas apjoms nedrīkst būt samazināts, ja vien Puses rakstiski nevienojas citādi.
2.3Par šī Līguma noteikumu jebkuriem Pārkāpumiem, rīcību un to sekām Puses ir pilnīgi atbildīgas saskaņā ar šo Līgumu un Normām
3.1Katra Puse apliecina, ka tai ir tiesības, pilnvaras un vara noslēgt šo Līgumu, ka tai ir un Līguma darbības laikā būs visas nepieciešamās licences un atļaujas, kas var būt nepieciešamas, lai pildītu šī Līguma noteikumus.
3.2Puses atzīst un apliecina, ka, atbilstoši abu Pušu interesēm, paužot brīvu gribu, bez viltus, maldības un spaidiem, apsprieda visus šī Līguma noteikumus un, apstiprinot tos elektroniskajā veidā, apliecina, ka viņam ir saprotams šī Līguma saturs, nozīme, sekas un patiešām apzin savas rīcības juridisko nozīmi un sekas.
3.3Operators apliecina, ka:
3.3.1sniedzot Pakalpojumus, neierosina informācijas pārraidi, neizvēlas pārraidāmās informācijas saņēmēju, neizvēlas un/vai nepārveido pārraidāmo informāciju.
3.2Klients piekrīt un apliecina, ka:
3.2.1vēlās saņemt elektroniski sagatavotus rēķinus par Maksājumiem un citu elektroniski sagatavotu informāciju elektroniskā veidā uz šajā Līgumā norādīto e-pasta adresi;
3.2.2Pirms Klienta pasūtījuma izdarīšanas, Līguma slēgšanas (apstiprināšanas ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību) un pirms Pakalpojumu sniegšanas pieņemamā veidā (tajā skaitā publiski pieejamā veidā - mājas lapa u.c.) ir saņēmis un sniedzis ziņošanai pārējiem (ja tādi ir šī Līguma ietvaros) Pakalpojumu lietotājiem:
1) Līguma noteikumu pamattekstu, tajā skaitā visas Neatņemamās sastāvdaļas;
2) Operatora apliecinājumu (veiktu ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību) par Klienta pasūtījuma pieņemšanu.
Klients, pilnīgi uzticējoties Operatoram, pasūta un/vai uzdod, bet Operators savu un/vai trešo personu iespēju robežās sniedz Klientam Pamatpakalpojumus un/vai Papildpakalpojumus, un/vai nodrošina Klientam Palīgpakalpojumu sniegšanu, bet Klients norēķinās ar Operatoru.
5.1Klients maksā Operatoram Līgumcenu tādā kārtībā, apmērā un termiņos, kā ir noteikts šajā Līgumā un papildus, ievērojot prasības un nosacījumus, kas ir norādīti Operatora izsniegtajos rēķinos.
5.2Līgumcena tiek noteikta EUR (eiro) valūtā un bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN), ja Līgumā nav noteikts citādi. Pievienotās vērtības nodoklis tiek piemērots saskaņā ar tiesību normām.
5.3Ja Klients vēlās maksāt citā valūtā, tad Līgumcena tiek pārrēķināta attiecīgajā valūtā saskaņā ar Latvijas Bankas noteikto valūtas kursu ar nosacījumu, ka: 1) tas nesagadās Operatoram neērtības, zaudējumus un/vai izdevumus; 2) Operators piekrīt tam un viņam ir tādas iespējas.
5.4Ja Līgumā nav noteikts citādi, Operators izraksta rēķinus par Pakalpojumiem pēc sava ieskata un sekojošajā kārtībā: par iepriekšējo periodu - ne rētāk, kā vienu reizi pusgadā; par nākamajiem periodiem un periodu skaits nav ierobežots;
5.5Operatoram ir tiesības iekļaut Klienta rēķinā iespējamo informāciju par Palīgpakalpojumiem un Klients piekrīt tam;
5.6Operators sniedz Klientam rēķinus sekojošajā kārtībā: ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību - uz šajā Līgumā norādīto e-pasta adresi vai Operatora elektronisko sakaru sistēmā (izveidotajā Klienta datu sadaļā); pēc Klienta pieprasījuma oriģināla (ar parakstu) veidā rēķins varbūt nosūtīts ar pasta starpniecību uz klienta iesniegumā norādīto pasta adresi, šajā gadījumā Klientam ir jāiesniedz iesniegumu par šāda veida rēķina nepieciešamību uz Operatora e-pastu info@login.lv. Klients maksā Operatoram par rēķinu sagatavošanu un piegādi ar pasta stārpniecību EUR 1.50 (viens euro 50 centi) par katru rēķinu. Rēķina nesaņemšana jebkādu iemeslu dēļ neatbrīvo un nedod Klientam tiesības nemaksāt Līgumcenu. Maksājumu rīkojums ir šis Līgums, bet rēķins Klientam tiks izsūtīts tikai informatīvajos nolūkos, izņemot gadījumu, kad Pakalpojumu apjoms ir mainīgs.;
5.7Ja Līgumā nav noteikts citādi, jebkādi Pušu Maksājumi tiek veikti, iemaksājot tos attiecīgās Puses bankas norēķinu kontā, kas ir norādīts šajā Līgumā, vai skaidrā naudā. Klienta Maksājumi ir atzīstami par saņemtiem tanī brīdi, kad Maksājuma summas ir ieskaitītas Operatora bankas norēķinu kontā vai kasē pilnā apmērā, kas tiek apliecināts ar Operatora bankas vai kases izdarīto iegrāmatojumu.
5.8Ja Klients atkāpjas no šī Līguma, Operatoram ir tiesības paturēt Klienta samaksāto (par nākamajiem periodiem) Līgumcenas summu, kā arī gadījumā, ja Operators atkāpjas no šī Līguma, Klientam ir tiesības saņemt summu, kas ir ekvivalenta Līgumcenas samaksātai (par nākamajiem periodiem) summai.
5.9Par Maksājumu termiņu nokavējumu Operatoram ir tiesības pieprasīt no Klienta līgumsodu 0.5% (piecas desmitās daļas procenta) apmērā no termiņā neapmaksātās summas par katru nokavēto kalendāra dienu;
5.10Par pārējiem šī Līguma noteikumu un Pakalpojumu lietošanas noteikumu http://on.login.lv/lv/terms/ Pārkāpumiem, Klients maksā Operatoram līgumsodu EUR 35,00 (trīsdesmit pieci euri, 00 centi) apmērā par katru tādu Pārkāpumu.
5.11Klientam piemērotā līgumsoda un/vai nomaksa neatbrīvo Klientu no Līguma noteikumu pienācīgas izpildes pilnā apmērā.
5.12Klienta samaksātās summas bez īpaša paziņojuma ieskaitāmas sekojošajā kārtībā: pirmkārt pamatparāda dzēšanai, tad līgumsoda dzēšanai.
6.1Katra Puse apņemas sūtīt otrai Pusei korespondenci uz šajā Līgumā katras Puses norādīto elektroniskā pasta adresi, ja šajā Līgumā nav noteikts citādi. Katra Puse apņemas būt sasniedzama norādītājā adresē un pieņemt tos.
6.2Klienta pienākums ir obligāti stingri ievērot Pakalpojumu lietošanas noteikumus – http://on.login.lv/lv/terms/
6.3Operatoram ir tiesības veikt izmaiņas Pakalpojumu lietošanas noteikumos http://on.login.lv/lv/terms/ bez iepriekšējas brīdināšanas, un Klienta pienākums ir sekot visām attiecīgajām izmaiņām;
6.4Operators nodrošina, bet Klients apņemas 1 (viena) kalendāra mēneša laikā no Līguma izbeigšanas datuma paņemt atpakaļ visu Klientam piedērošo īpašumu un informācijas datus. Pēc minētā termiņa notecējuma tiesības rīkoties ar tiem pec sava ieskata uzskatāmi par piešķirtiem Operatoram.
6.5Klients uzņemas visus nejaušības riskus Pakalpojumu lietošanas laikā un savu saistību izpildē;
6.6Klients ir patstāvīgi atbildīgs par sniegtās un/vai attiecīgajās iekārtās izvietotas un pārraidamās informācijas patiesumu, tiesīgumu, atbilstību tiesību normām, kā arī par jebkādas piekļuves identifikācijas datu, tajā skaitā, bet ne tikai, paroles saglabāšanu un neizpaušanu trešajam personām.
6.7Operators nav atbildīgs par traucējumiem vai pārtraukumiem Pakalpojumos, kas radušies Operatora pārziņā neesošas infrastruktūras dēļ.
6.8Operators nav atbildīgs par nesniegtiem (pilnībā vai daļēji) un/vai nesavlaicīgi sniegtiem un/vai par nekvalitatīvi sniegtiem Pakalpojumiem, ja Klients ar savu rīcību ir radījis šķēršļus Operatoram pildīt savas saistības.
6.9Operators nav atbildīgs par Klienta zaudējumiem, kuri radušies pakalpojumu nesniegšanas gadījumā.
6.10Pakalpojuma nesnigšanas gadījumā Operatora vainas dēļ, Klients ir tiesīgs pieprasīt Operatoram izdarīt Līgumcenas pārrēķinu vai atlaidi par pakalpojumu nesniegšanas attiecīgo periodu.
Klients piekrīt, ka Klienta brīvprātīgi iesniegtos personas datus, tajā skaitā personas identifikācijas kodus, Operators ir tiesīgs izmantot ar mērķi realizēt šo līgumu, veidojot Klienta datu bāzi, statistiku, publicēt tos Klientam piestādītos rēķinos un citos dokumentos, kā arī izmantot komerciālos nolūkos (publicējot Klienta nosaukumu un logo reklāmas nolūkos), bet saistību neizpildes vai nepienācīgas izpildes gadījumā Klients piekrīt savu personas datu nodošanai parādu piedziņas uzņēmumam apstrādei, kavēto maksājumu iekasēšanai un iespējamai datu ievietošanai publiskajās datu bāzēs.
7.1Nepārvaramas varas apstākļi ir tādi kā, bet ne tikai, dabas katastrofas, ugunsgrēki, plūdi, vētras, sniegputeņi, zemestrīces, kari, masu nemieri, karadarbības, streiki, aizlieguma un cita rakstura Normas, valsts varas, valdības, pārvaldes, tiesas sistēmas instanču rīcība, trešo personu, kuram nav likumisko un/vai līgumisko tiesību, tajā skaitā pilnvarojuma un/vai pārpilnvarojuma tiesību, neatļautas rīcības, trešo personu noziedzīgie nodarījumi un to sekas, kā arī jebkurš cits ārkārtēja rakstura apstāklis, ko Puses nevarēja paredzēt, un/vai novērst, un/vai ietekmēt, un/vai kontrolēt, rīkojoties ar pienācīgu rūpību, piemēram, Palīgpakalpojumu sniedzēju rīcība, Pakalpojumu sniegšanas fiziska un/vai morāla neiespējamība. Līgumā var būt noteikti papildus un/vai detalizēti apstākļi, ko Puses uzskata par nepārvaramas varas apstākļiem.
7.2Par Nepārvaramas varas apstākļu iestāšanos attiecīga Puse paziņo otrai Pusei pēc faktiskas iespējas atrāk.
7.3Nepārvaramas varas apstākļu iestāšanās gadījumā, ja Puses nevienojas citādi, attiecīgās saistības izpildīšanas termiņš tiek pagarināts uz laiku, kamēr darbojas šie apstākļi vai to negatīvās sekas.
8.1Strīdu, kas saistīti ar Līgumu, tā iztulkošanu vai izpildi, gadījumā, Puses veic visas nepieciešamās darbības, lai tos atrisinātu un risina tos pārrunu ceļā. Ja pārrunu ceļā vienošanās nav panākta 1 (viena) mēneša laikā no brīža, kad pirmo reizi tika paziņots par to otrai Pusei, tad visi strīdi nododami izskatīšanai saskaņā ar Jurisdikciju. Par pēdējo Jurisdikcijas instanci Puses nosaka valsts tiesu.
8.2Jautājumus, kas nav atrunāti un regulēti šajā Līgumā, Puses risina, vadoties no tiesību normām.
9.1Līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Klients ir apstiprinājis to (ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību), ir noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz pilnīgai no tā izrietošo saistību pienācīgai izpildei.
9.2Klients var vienpusēji izbeigt Līgumu, par to brīdinot Operatoru līdz apmaksāta perioda beigām, nosūtot attiecīgu paziņojumu uz Operatora e-pastu info@login.lv.
9.3Visos šī līguma darbības izbeigšanas gadījums starp pusēm tiek veikts galīgs norēķins par Klientam sniegtajiem Pakalpojumiem līdz Pakalpojumu atslēgšanas brīdim, un tikai ar šo brīdi Līguma darbība tiek uzskatīta par izbeigtu.
9.4Operatoram ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji izbeigt vai pārtraukt uz laiku Līgumu, ja Klients izdara jebkādu no Pārkāpumiem, it īpaši, ja pārkāpj Līgumā noteikto Maksājumu samaksas kārtību, Pakalpojumu lietošanas noteikumus, rīkojas pretēji Operatora interesēm. Šājā gadījumā Operators neatlīdzina Klientam nekādus zaudējumus un/vai izdevumus. Līguma pārtraukšanas uz laiku gadījumā, Operators var turpināt pildīt savas saistības tikai pēc brīža, kad Klients ir novērojis savus Pārkāpumus un to sekas.
9.5Šī Līguma noteikumi ir saistoši Pušu Tiesībpārņēmējiem. Gadījumā, ja kāda trešā persona pārņem kādas šī Līguma Puses tiesības un/vai saistības, tad atbilstošās Puses pienākums ir paziņot Tiesībpārņēmējiem par šī Līguma eksistenci un iepazīstināt ar šī Līguma tekstu, Līguma noteikumiem un sekām.
10.1Līgums ir noformēts elektroniski, par to Klients ir sniedzis savu nepārprotamu piekrišanu, apstiprinot ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību, un ir derīgs bez paraksta.
Nosaukums/vārds, uzvārds | Vienotais reģistrācijas Nr./personas kods | Juridiskā adrese | Pārstāvis (rīkojas līdzēja vārdā un interesēs) | Turpmāk tekstā saukts | ||
Amats | Vārds, uzvārds | Rīkojas saskaņā ar | ||||
SIA Anadana | LV 40103305850 | Straupes 5, k-3, Rīga LV-1073 | valdes loceklis | Dmitrijs Smirnovs | Statutiem | Operators |
Klients |
Nosaukums/vārds, uzvārds | Vienotais reģistrācijas Nr./personas kods | Juridiskā adrese | Pārstāvis (rīkojas līdzēja vārdā un interesēs) | Turpmāk tekstā saukts | ||
Amats (tikai jur. personam) | Vārds, uzvārds | Rīkojas saskaņā ar (tikai jur.personam) | ||||
SIA Anadana | LV 40103305850 | Straupes 5, k-3, Rīga LV-1073 | valdes loceklis | Dmitrijs | Smirnovs | Operators |
Klients |
NosaukumsMĀJAS LAPU UN ELEKTRONISKĀ PASTA UZTURĒŠANA
Iekārtu īpašnieks:Izpildītājs
Īss apraksts:Pasūtītājam tiek piešķirta iedalītā vieta uz iekārtas (servera) un tiek nodrošināts interneta pieslēgums ar ātrumu pa Latviju līdz 100Mbps un ārzemēs līdz 2Mbps.
Pakalpojumu maksa no 03-07-2022: 16.00 EUR ieskaitot LR pievienotas vērtības nodokli
SERVERA PARAMETRI | |
Uzstādīšana | Bezmaksas |
Domēna vārdi | |
Datu plūsma (Gb/mēn.) | Neierobežots |
Domēnu vārdu skaits | 20 |
MySQL datubāzes (skaits) | Neierobežots |
Diska vieta (Gb) | 10 |
PHP iespēja | Ir |
Error Pages un .htaccess konfigurācija | Ir |
E-pastu skaits | Neierobežots |
PIEEJAMĪBAS LĪMENIS | mājas lapas un elektroniskā pasta pieejamību 99,3% gadījumu gada laikā. |
2.1BOJĀJUMU PIETEIKŠANAS KĀRTĪBA: problēmas tiek pieteiktas Pakalpojumu sniedzēja Palīdzības dienestam pa tālruni 26130130 vai pa e-pastu support@login.lv. Palīdzības dienests organizē problēmu risināšanu saskaņā ar palīdzības dienesta procedūru.
2.2PIETEIKUMA PRIORITĀTES: Palīdzības dienesta reakcijas laiks problēmu risināšanai ir 24 stundas no pieteikuma saņemšanas brīža.
2.3Pakalpojumu SNIEGŠANAS VIETA: SIA “anadana" Datu Centrs.
2.4Pūšu atbildīgas personas Līguma izpildē :
3.Līguma pielikums ir noformēts elektroniski, par to Klients ir sniedzis savu nepārprotamu piekrišanu, apstiprinot ar elektronisko sakaru līdzekļu palīdzību, un ir derīgs bez paraksta.